7 жовтня 2009 р.

ІНФОРМАЦІЯ
про проведення засідання методичної ради ХОНМІБО 17 вересня 2009 року


Відповідно до річного плану комунального закладу «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» 17 вересня 2009 року відбулося засідання методичної ради, на якому були розглянуті, схвалені та рекомендовані до поширення в навчальних закладах області досвіди роботи переможців у номінаціях ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2009»:


1. Кохан Лариси Володимирівни, учителя української мови та літератури Смирнівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області – абсолютного переможця конкурсу: «Формування креативно-емпатичної особистості та розвиток її самоосвітньої компетентності шляхом впровадження апперцепційних алгоритмів на уроках української літератури»;
2. Мирошниченка Олександра Вікторовича, учителя Красноградського коледжу ХНПУ імені Г.С. Сковороди – переможця конкурсу у номінації «Інформатика»: «Електронні засоби навчання як необхідна умова реалізації індивідуального підходу до навчання»;
3. Євлахової Олени Миколаївни, учителя Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 106 Харківської міської ради Харківської області – переможця конкурсу у номінації «Фізика»: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики шляхом впровадження технології рейтингового оцінювання»;
4. Петренко Яніни Сергіївни, учителя Височанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови імені Героя Радянського Союзу О.Л. Пшенички Харківської районної ради Харківської області – переможця конкурсу у номінації «Іноземна мова (англійська)»: «Запровадження технології «навчання співробітництва» як шлях до підвищення ефективності уроків англійської мови»;
5. Кушнарьової Олени Володимирівни, учителя Малинівської гімназії Чугуївської районної ради Харківської області – переможця конкурсу у номінації «Музика»: «Музика – джерело розвитку творчої особистості»;
6. Лебедєвої Вікторії Олександрівни, учителя Харківської гімназії № 65 Харківської міської ради Харківської області – переможця конкурсу у номінації «Російська мова та література»: «Использование информационно-коммуникационных технологий на уроках русского языка и литературы»;
7. Батозського Іллі Станіславовича, учителя Харківського технологічного ліцею № 9 Харківської міської ради Харківської області – переможця у групі «Педагогічний дебют»: «Набуття учнями інформаційної та комунікативної компетенції шляхом використання проектних технологій при вивчення інформатики в профільних класах».


Також були розглянуті, схвалені та рекомендовані до поширення в навчальних закладах області досвіди роботи лауреатів ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2009».


У номінації «Українська мова та література»:
1. Троян Ольги Григорівни, учителя Площанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Великобурлуцької районної ради Харківської області: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»;
2. Чугай Катерини Михайлівни, учителя Артемівського НВК «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Печенізької районної ради Харківської області: «Формування національно свідомої, духовно багатої особистості, яка володіє вмінням і навичками вільно, комунікативно доцільно користуватися засобами рідної мови, застосовуючи духовні та історичні надбання українського народу та рідного краю»;
3. Колодяжної Олени Анатоліївни, учителя Мереф’янського медичного ліцею Харківської районної ради Харківської області: «Роль валеологічного супроводу уроків української мови і літератури у процесі формування соціальної компетентності учнів»;
4. Редьки Олени Миколаївни, учителя загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 смт Малинівка Чугуївського району Харківської області: «Розвиток креативного мислення на уроках української мови та літератури»;
5. Побеляна Миколи Федоровича, учителя Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 108 Харківської міської ради Харківської області: «Робота з обдарованими дітьми. Етнопедагогічна творчість вчителя»;
6. Тюріної Тетяни Миколаївни, учителя Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 70 Харківської міської ради Харківської області: «Активізація розумової та пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури»;
7. Румянцевої-Лахтіної Оксани Олександрівни, учителя Харківського приватного навчально-виховного комплексу «Вересень» Харківської області: «Впровадження нових інформаційних технологій при вивченні української літератури».


У номінації «Інформатика»:
1. Гришиної Вікторії Вікторівни, учителя Зачепилівського ліцею Зачепилівської районної державної адміністрації Харківської області: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики з використанням інтерактивних технологій»;
2. Касьян Наталії Іванівни, учителя Золочівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Золочівської районної державної адміністрації Харківської області: «Впровадження інформаційних технологій в навчальний процес як засіб підвищення інформаційної культури учнів»;
3. Сотникової Тетяни Євгенівни, учителя Мереф’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області: «Формування інформаційних компетентностей з використанням діагностики навчальної діяльності на засадах педагогіки співробітництва»;
4. Мараховської Наталі Миколаївни, учителя Первоайської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Первомайської міської ради Харківської області: «Самостійна робота на уроках інформатики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів»;
5. Шконди Олени Олександрівни, учителя Харківського технічного ліцею № 173 Харківської міської ради Харківської області: «Впровадження технології проектного навчання на уроках інформатики в 9-11 класах».


У номінації «Фізика»:
1. Салатської Олени Миколаївни, учителя Таранівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Зміївської районної ради Харківської області: «Впровадження нових дидактично-методичних прийомів як чинник розвитку творчої компетентності учнів»;
2. Чернова Віталія Олексійовича, учителя Борівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шевченківської районної ради Харківської області: «Використання інтерактивних технологій на уроках фізики»;
3. Мовчана Георгія Павловича, учителя Лозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Лозівської міської ради Харківської області: «Впровадження експериментального метода досліджень в викладанні фізики»;
4. Пахомової Наталії Миколаївни, учителя Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 Люботинської міської ради Харківської області: «Розвиток здібностей і обдарувань учнів, формування загально навчальних навичок та умінь на уроках фізики»;
5. Туманцової Оксани Олексіївни, учителя Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 156 Харківської міської ради Харківської області: «Формування критичного мислення на уроках фізики».


У номінації «Іноземна мова (англійська)»:
1. Попової Віри Василівни, учителя Богодухівського колегіуму № 2 Богодухівської районної ради Харківської області: «Застосування комунікативних – інтерактивних методів навчання – шлях до підвищення ефективності уроку англійської мови»;
2. Качанової Ольги Вікторівни, учителя Солоницівського НВК «Перлина» Дергачівської районної ради Харківської області: «Використання пісенного та римованого матеріалу для формування мовленнєвої компетенції учнів у процесі навчання англійської мови»;
3. Башкової Вікторії Вікторівни, учителя Чугуївської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 8 з поглибленим вивченням іноземних мов Чугуївської міської ради Харківської області: «Використання новітніх технологій закордонного досвіду у вивченні іноземних мов»;
4. Зінченко Оксани Олександрівни, учителя Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 162 Харківської міської ради Харківської області: «Розвиток навичок читання на уроках англійської мови шляхом впровадження стратегій критичного мислення»;
5. Голубничої Ірини Олексіївни, учителя Харківської гімназії № 144 Харківської міської ради Харківської області: «Соціалізація учнів засобами англійської мови в контексті особистісно орієнтованого навчання».


У номінації «Музика»:
1. Челапко Ірини Сергіївни, учителя ліцею № 1 сел. Комсомольського Зміївської районної
ради Харківської області: «Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва»;
2. Яскулка Миколи Костянтиновича, учителя Мереф`янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області: «Інтерактивні форми співпраці як основа творчої діяльності на уроках музики та в позакласній роботі»;
3. Гончарової Наталії Анатоліївни, учителя Панютинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Лозівської міської ради Харківської області: «Розвиток музикальності та активного емоційного сприймання музики шляхом впровадження нових інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва»;
4. Нижник Вікторії Володимирівни, учителя Первомайської гімназії № 3 Первомайської міської ради Харківської області: «Роль мотивації у навчанні учнів музичному мистецтву»;
5. Смальченко Олени Миколаївни, учителя Харківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 53 Харківської міської ради Харківської області: «Взаємопроникнення музики і життя через різноманітні почуття дитини».


У номінації «Російська мова та література»:
1. Чиж Ірини Анатоліївни, учителя Грушинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Первомайської районної державної адміністрації Харківської області: «Формування мовленнєвої компетенції старшокласників на уроках російської мови»;
2. Лук’яненко Світлани Вікторівни, учителя Пісочинського колегіуму Харківської районної ради Харківської області: «Активизация коммуникативной деятельности и развитие речи учащихся на уроках русского языка»;
3. Щоголевої Вікторії Володимирівни, учителя Харківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 122 Харківської міської ради Харківської області: «Семантический анализ текста на уроках языка и литературы как один из способов формирования образного творческого мышления учащихся посредством метода театральной педагогики»;
4. Ткачук Еліни Ігорівни, учителя Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 75 Харківської міської ради Харківської області: «Організація дослідницької діяльності на уроках літератури шляхом компаративного аналізу з використанням технології інтерактивного навчання»;
5. Івакіної Ірини Василівни, учителя спеціалізованої економіко-правової школи з поглибленим вивченням іноземної мови ХГУ «Народна Українська академія»: «Организация исследовательской работы на уроках литературы и во внеклассной работе (на втором и третьем этапах развивающего обучения)».Методичною радою також були розглянуті та схвалені авторські навчальні програми варіативної складової навчального плану, науково-методичні журнали, програма спецкурсу-тренінгу, літературно-художнє видання.