10 листопада 2008 р.

Інформація про підсумки проведення майстер-класу для завідувачів районних (міських) методичних кабінетів

Відповідно до річного плану Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти 22 жовтня 2008 року на базі Золочівської гімназії № 1 Золочівської районної ради Харківської області відбувся майстер-клас для завідувачів районних (міських) методичних кабінетів за темою «Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи в районі (місті)».
Майстер-клас був організований з метою ознайомлення з інноваційними підходами в організації науково-методичної роботи в районі (місті). Завдання майстер-класу включали актуалізацію необхідності використання інноваційних підходів в організації науково-методичної роботи в районі (місті), обговорення питання впровадження інноваційних форм роботи з педагогічними працівниками та ознайомлення з досвідом використання нестандартних форм при організації науково-методичної роботи з педагогами району (міста).


У майстер-класі взяли участь завідувачі РМ(М)К м. Харкова та області, співробітники Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти.
Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи з педагогами в районі (місті) розглянули Рябова З.В., проректор з науково-методичної роботи ХОНМІБО та Большукіна А.В., завідувач Центру освітніх інновацій ХОНМІБО.
Стан упровадження інноваційних підходів до організації методичної роботи в районі висвітила Кислякова Г.І., завідувач Золочівського РМК.
З доповіддю на тему «Здійснення психологічного супроводу впровадження інновацій» виступила Ткаченко В.В., методист Золочівського РМК.
Про моніторинг упровадження інновацій у районі доповіла Гладка Н.М., методист районного методичного кабінету. Цікавою та корисною для всіх учасників майстер-класу стала інтерактивна вправа.
Майстер-клас також включав презентаційний блок, під час якого учасники відвідали методичні заходи гімназії:
- засідання районного методичного об`єднання вчителів географії «Оновлення змісту освіти»: Особливості роботи за підручниками для 8 класу відповідно до нової концепції географічної освіти та програм 12-річної школи» (мета: проаналізувати нові програми та нові підручники для 8 класу 12-річної школи, виявити істотні відмінності вивчення географії України у 8 класі 12-річної школи від попередніх років, продовжувати формувати дидактичну компетентність вчителів географії);
- заняття постійно діючого навчально-практичного семінару вчителів, які працюють у 1-му класі, «Попередження шкільного невстигання 6-річних першокласників» (мета: розкрити особливості організації навчально-виховного процесу в навчанні 6-річних першокласників, психологічний, педагогічний і методичний аспекти проблем навчання і виховання 6-річних першокласників; удосконалити систему роботи педагогів та практичних психологів освітніх закладів району із слабо встигаючими 6-річними першокласниками).
Учасники майстер-класу відвідали виставку-презентацію на тему «Упровадження інновацій у роботу ЗНЗ».
Підсумковим етапом майстер-класу стали круглий стіл за темою «Актуальні проблеми впровадження інноваційних підходів до організації науково-методичної роботи» та рефлексія «Паркан вражень», які сприяли колективній творчій співпраці учасників майстер-класу та дали можливість висловити власне бачення та конструктивні пропозиції щодо проблем впровадження інноваційних підходів у організацію науково-методичної роботи.
У ході майстер-класу проводилося анкетування, яке допомогло з’ясувати очікування учасників, їх побажання та пропозиції, виявити фактори, що сприяють та заважають підвищенню майстерності, продіагностувати рівень володіння професійними знаннями завідувачів Р(М)МК, дізнатися про самооцінку рівня їх професійної компетенції та які знання, уміння і особисті якості (за ступенем значущості), необхідні для успішної роботи завідувача Р(М)МК.